Amateur acteurs voor kronkel verhalen

GEZOCHT:
(AMATEUR) ACTEURS / FIGURANTEN

Hallo mijn naam is Trees!

Ik ben een fotografie student en zit in mijn afstudeerjaar op de kunstacademie in Den Haag. Voor een beginnend project waar ik mee bezig ben zoek ik mensen die in mijn werk willen ‘spelen/acteren’. 
De werken die ik wil gaan maken zijn gebaseerd op situaties die ik heb aangetroffen in buurthuis De Kronkel. Ik zal voor het werk dat ik wil gaan maken nieuwe situaties creëren waarin ik de verhalen herhaal die ik heb gehoord of gezien in het buurthuis. Hiervoor heb ik ‘spelers’ nodig! 

Ik zoek mensen om deze situaties na te spelen, deze zal ik fotograferen, mogelijk filmen. 
Het zijn simpele, dagelijkse activiteiten die ik wil naspelen, (zonder tekst) hierbij te gebruiken. 

IK ZOEK:
Mannen vrouwen tussen de 40 en 80 jaar oud. 
Dik dun, lang, kort, gek, normaal!

DATA: 
za 18 november:
1e shift: van 08:30 tot 13:00 
2e shift: van 19:00 tot 21:30 

zo 19 november: 
14:00 - 19:00 

za 25 november:
1e shift: van 08:30 tot 13:00 
2e shift: van 19:00 tot 21:30 

zo 26 nov:
14:00 - 19:00 

(dit zijn de tijden dat ik de ruimte tot mijn beschikking heb en de scenes wil gaan spelen. Ik reken nu ruim te tijd maar het zal waarschijnlijk korter duren.)

Ben je geïnteresseerd, wil je met mij in samenwerking gaan en meedoen aan deze kleine ‘toneelstukjes’ mail dan naar mij : trees_1993@hotmail.com

Ik zal de films opnemen in Buurthuis de Kronkel in Den Haag. 

Midden december zal het werk geëxposeerd worden in het Nutshuis, een plek in Den Haag.

Type
studentenproductie

Lokatie
Den Haag

Omschrijving
Mannen vrouwen tussen de 40 en 80 jaar oud. 
Dik dun, lang, kort, gek, normaal! 

Periode
max 4 uur de tijd zal het kosten 

Wat bieden wij?
het werk word geëxposeerd +een leuke ervaring betreft samen het toneelstuk uit te voeren 

Reageren / meer informatie
trees_1993@hotmail.com

Graag met een foto en een korte motivatie 

Reacties

Populaire posts van deze blog

RTL 4 zoekt Kinderen

Intertoys figuratie gezocht!

Figuranten social video 20-30jr / Extras for social video